Menu

7:00-15:00
Piątek
NIECZYNNE

„W szkole mam szansę rozwoju!”

Mapa

liczba odwiedzin: 4388953

Aktualności i ogłoszenia

• Wczoraj 50 - cio osobową grupą PTTK wbraliśmy sìę w Tatry do Doliny Chochołowskiej. Przewidywana ładna pogoda zapowiadała słoneczny dzień. Po spotkaniu z przewodnikiem tatrzańskim, udaliśmy się na wędrówkę, był czas na podziwianie krokusów i ośnieżonych górskich szczytów. W schronisku zjedliśmy pyszną zupe pomidorową🥣 i mieliśmy czas na odpoczynek. Trasa była dluga ale wszyscy dzielnie sobie poradzili. Wróciliśmy do Skoczowa późnym wieczorem zmęczeni ale szczęśliwi. To był piękny dzień!☀️🌷🌱⛰️

• Nowa sala gimnastyczna przy Szkole Podstawowej nr 8 w Skoczowie została oficjalnie otwarta! 🏫
    Dzisiejsze wydarzenie rozpoczęło się od symbolicznego przecięcia wstęgi, czego dokonali: burmistrz Skoczowa Mirosław Sitko, dyrektor Szkoły Podstawowej nr 8 Jerzy Szendzielarz i naczelnik Wydziału Inwestycji Katarzyna Halską 😀
    Następnie występem artystycznym zebranych gości uraczyli uczniowie naszej szkoły oraz gościnnie swoje umiejętności zaprezentowały dziewczęta z klubu Akrobatyki Powietrznej Flying Yoga. Owacje wywołała również prezentacja zawodników Akademii Judo Sparta Skoczów. 🥋🥋
    Na koniec popis dał Grzegorz Rygulski - ćwierćfinalista mistrzostw Polski z 2023 r., uczestnika Pucharu Europy oraz czołowego zawodnika freestyle-u w Polsce we freestyle football⚽️

• XIV SZKOLNY  GWAROWY KONKURS RECYTATORSKI

Serdecznie zapraszamy uczniów naszej szkoły do udziału

w XIV Szkolnym Gwarowym Konkursie Recytatorskim,

który odbędzie się 23 kwietnia 2024 w auli naszej szkoły.

Tradycyjnie gwarantujemy świetną zabawę, ciekawe nagrody i pyszny poczęstunek

Chętni mogą zgłaszać się do : 8 kwietnia 2024

KONIECZNIE PROSIMY ZAPOZNAĆ SIĘ Z REGULAMINEM (TAM UMIESZCZONE SĄ WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY)

Zgłoszenia do konkursu prosimy kierować do P. Alicji Kosmali lub Bożeny Medwid .

W tym roku zachęcamy do sięgnięcia do tekstów Pana Tómka Sochackiego, które można znaleźć w internecie na stronie https://gwaracieszynska.com/ lub tekstów innych autorów, pod warunkiem, że napisane są gwarą cieszyńską.

• Dzisiejszy dzień był pełen ADRENALINY i POZYTYWNEJ ENERGII, bo wybraliśmy się na ściankę wspinaczkową do Bielska. Było przełamywanie własnych słabości, mnóstwo wyzwań i satysfakcja z każdej zdobytej drogi. 🧗‍♀️🧗‍♂️🧗Dziękujemy zespołowi #CENTRUMWSPINACZKOWEPRIMAROCA za profesjonalne szkolenie, zajęcia, a przede wszystkim bezpieczeństwo!!! Dawno nie było takiej szalonej radości na twarzach dzieciaków !!!😃

• Dziś 60 osobowa grupa uczniów klas 1a,1b i 2b brała udział w warsztatach w Chacie Chlebowej w Górkach. Zapoznaliśmy się z procesem powstawania chleba "od ziarenka do bochenka"🌾🍞, poznaliśmy życie w dawnym gospodarstwie, zwiedzaliśmy stodołę z mnóstwem sprzętów rolniczych🚜 oraz mieliśmy możliwość upieczenia własnych podpłomyków i degustacji chleba, smalca z ziołami, masła, miodu oraz przepysznej kawy zbożowej.

Dziękujemy #ChlebowaChata za wartościowy czas ❤️

• 13 marca to data szczególna dla naszej szkoły. W tym bowiem dniu świętujemy imieniny naszej Patronki Pani Krystyny Bochenek, a co za tym idzie imieniny naszej szkoły. W tym roku świętowanie rozpoczęliśmy tradycyjnie uroczystą akademią.

W czwartek (14 marca) gościliśmy u nas Dyrektorkę Miejskiego Zarządu Oświaty Panią Joannę Radwan- Kmiecik, jej zastępcę Pana Łukasza Stępnia, Panią Przewodniczącą Komisji Oświaty Marię Sobik, Panią Radną Marię Brodniewicz oraz Panią Radną Teresę Papkalę.

• Dziś podczas Akademii z okazji Dnia Patrona Szkoły zostały rozdane pierwsze odznaki turystyczne PTTK.
    W kategorii "Dziecięca Odznaka Turystycza"🏅 odznaki zdobyli: Oliwia Rozner, Alexandra Weglorz, Lenka Kkmak, Janek Wojnar.
    W kategorii "Siedmiomilowe Buty"🏅- Lenka Kimak, Leon Kimak, Alexandra Węgorz;
    W kategorii "Młodzieżowa Odznaka Turystyczna"🏅: Leon Kimak.
    W Kategorii GOT( Górska Odznaka turystyczna)🏅: Popularną- Leon Kimak, Lena Kimak, Popularną i Małą Brązową-Natalia Kubiak.